3. tammikuuta 2011

2011

Vuosikin näköjään taas vaihtui. Olen loppuvuodesta syntynyt, joten nuorempana oli tapana uhota uudenvuoden yönä, että "tänä vuonna täytän ... vuotta". Tällä kertaa jätin sanomatta, "tänä vuonna täytän 24 vuotta" kuulostaa jo jotenkin aika vanhalta.

Muutin eilen uuteen asuntoon, ja tämä on yksi syy, miksen ole kirjoitellut blogiin hetkeen. Muuttaessa aina huomaa, miten tuo tavaran määrä on ihan mahdoton. Tai tässä tapauksessa rojun määrä. Jonkin verran heitin turhaa tavaraa pois jo vanhassa asunnossa pakatessani, mutta vielä jäi läpikäytävää tavaraa. Minulla on tällä hetkellä pöytä itsepalvelukirpparilla ja olen sinnekin vienyt ison kasan parempikuntoista tavaraa.

Uudessa asunnossa suurin osa tavarasta on vielä pahvilaatikoissa ja järjestyvät pikkuhiljaa paikoilleen. Tässä vaiheessa en ole ajatellut sen suuremmin tehdä uusia hankintoja. Tällä hetkellä en omista ollenkaan sohvaa ja se olisikin ostoslistalla sitten kun sopiva kävelee vastaan. Ostopaikkana olisi tällä hetkellä mahdollisesti SPR:n Kontti tai sitten kierrätyskeskus, lähinnä niistä olen viime aikoina etsinyt sopivaa sohvaa. Etsimiseni tosiaan ei ole ollut kovin aktiivista, en jaksa ottaa stressiä asiasta, kun ilmankin sohvaa on eletty jo tovi.

Sen sijaan kiireellisemmin tarvisin ainakin tiskiharjaa, pyyhekoukkuja sekä jotain ruoka-tarvikkeita. (Kirjoitin tähän nämä ylös, voin sitten kaupassa muistella, mitä olen tänne kirjoittanut.)

Mukavaa alkanutta vuotta kaikille! :)

2 kommenttia:

  1. Äh,muuttaminen on ihan kamalaa. Olen vuoden aikana muuttanut kaksi kertaa... Mutta se hyvä puoli siinä on että saa niitä turhimpia kamoja karsia pois :)

    Onnea uuteen kotiin!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Säännöllinen muuttaminen pitää onneksi tavaramäärän jotenkuten kurissa. Olen muuttanut keskimäärin kerran vuodessa sen jälkeen kun täytin 18, joten tavaratilanne ei ole niin paha, kuin jos olisin koko tuon ajan asunut pelkästään yhdessä paikassa. :)

    VastaaPoista