18. joulukuuta 2010

Kissahame ja talvitöppöset


Kuvissa esiintyy eilinen työasuni. Päällä minulla oli kissahame, eli Zaran musta hame, jossa on valkoisia pieniä kissoja, ei tuo printti kovin hyvin erotu noista pikkukuvista. Oikeasti nämä kuvat huijaavat hieman, sillä pidin töissä harmaata huivia, kun tuo musta unohtui kotiin, vaikka sen olin asuun suunnitellutkin. Oivaltavin asia tässä asussa on se, että minulla on hameen ja valkoisen neuleen alla musta pitkähihainen trikoomekko, jonka ansiosta ei pahemmin palellut. Näillä ilmoilla en tarkenisi sisälläkään pelkällä ohuella trikoopaidalla. Kaksilla päällekkäisillä sukkahousuilla myöskin taas mennään.

En ole varmaan kymmeneen vuoteen omistanut oikeita talvikenkiä. Muutama vuosi sitten elelin tennareilla kesät talvet, nyt viime vuosina olen käyttänyt talvella nahkasaappaita, joihin on tungettu villasukat. Nyt olen ihan onnessani näistä Terra Planan kengistä, jotka tilasin Idun's Applelta. Kengät ovat nahkaa ja niissä on vedenkestävyyttä tuomassa Sympatex-päällyste. Vanhemmat myös maksoivat näistä osan synttärilahjana minulle, niin ei hinta tuntunut niin pahalta.

Innostuin taas leikkimään Picasalla, pahoittelen kuvien laatua. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti