26. joulukuuta 2010

Lahjasaalis

Olen tämän Joulun lahjasaaliiseen erittäin tyytyväinen. Koitin toivoa lahjaksi sellaista, mitä oikeasti tarvin, mutta mitä ei tulisi itse kovin helposti ostettua. Tosiaan kovin montaa lahjaa en saanut, mutta sitäkin enemmän tykkään näistä. :)

Marimekon mukeja. Omistan näitä ennen kai neljä mukia ja nekin ovat kovin sekalaista lajia. Olen suunnitellut pidemmän aikaa uusien mukien hankintaa, mutta värimaailmana mustavalkoharmaa on tuottanut haasteita, kun en kuitenkaan ihan yksivärisiä mukeja tahtonut. Päädyin lopulta toivomaan näitä.

Finlaysonin Iltamuumi-lakanat. Lakanoiden ostossa olen myöskin huono. Kaikki kahdet aiemmin hankitut lakanat ovat jokseenkin parhaat päivänsä nähneitä.

Yhdeltä kivalta pojalta pyysin lahjaksi korvakoruja, ja tällaiset sieltä tuli. Minä tykkään. :)

Olen saanut varmaan joka vuosi lahjaksi kirjan, niin myös tänä vuonna. Täytyy yrittää lukeakin tämä joskus, todella vähän tulee nykyään luettua muuta kuin opiskeluun liittyviä kirjoja.

Esiteltyjen lisäksi sain lahjaksi myös bambulegginssit ja alusvaatteita. Lisäksi olen tyytyväinen, etten saanut suklaata. Lähipiirini taitaa tuntea minut, olen varsin nirso suklaa-asioissa. Aiemmin blogissa esittelemästäni suklaakalenterista on edelleen pari viimeistä palaa syömättä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti